miércoles, junio 24, 2009

Sonar 2009



Un altre any, un altre Sonar i un altre cop entrant per la patilla, un dia perque una amiga em va donar una invitació, un altre perque em van tocar en un sorteig 2 entrades, i el tercer vaig pagar una entrada a mitges... o sigui que m'ha costat 24 euros entrar al Sonar!!!

Dijous dia vaig veure el rei del techno de Detroit: Jeff Mills, però aquest cop no era ell sino The Wizard i ens va deleitar amb una sessió d'acid house, soul, hip hop,...

El concert fort del divendres, el de la Grace va ser impresionant, com es mou aquesta tia al escenari, és una Pantera!!!!!!! ja voldriem estar totes com ella a la seva edat, sols falta mirar aquest video que es tira 6 minuts amb el hula hop... i jo que no aguanto ni 20 segons... Aquest concert estarà a la llista dels millors concerts de la meva vida...sens dubte!

No hay comentarios: