jueves, octubre 01, 2009

Pròxima estació: Senegal!!!!!!!!!!!


Un altre cop me las piro, Mama Africa em crida, Senegal m'espera, 18 dies estaré per aquest país de l'Africa Occidental, no són gaires per coneixe'l tot però són els dies justos que em queden aquest any, així que no puc estirar més encara que vulgui.

Els preparatius m'estan posant a cent, hi ha tantes coses per veure...tantes coses que no em vull perdre... bueno, són les típiques sensacions pre-viatge, encara que a vegades em ve el pensament que dintre de res ja estaré aquí explicant les meves aventures i maleint què ràpid han passat aquests dies...

Si us pregunteu perquè Senegal? Doncs principalment pels baobabs, em moro per abraçar aquests arbres tan especials del continent africà i on hi ha més és al Senegal, i després en segon lloc perque és un país ple de festa i música per tot arreu!!! jajaja la música no hi podia faltar clar!!!!!

En fi, ens veiem en unes setmanes!!! Aneu-vos preparant perque a la tornada hi ha la Mostra de Cinema Àrab a Sant Feliu i al seguent cap de setmana el Festival In-Edit!!! yeeeaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Have a great time in Senegal by an anonymous! xx

myr dijo...

jejeje thank's a lot!!!!!!