jueves, agosto 06, 2009

continuant amb Juliol passat Agost present....

Ahir vaig comentar el apartat musical però és que hi ha més coses a fer al estiu... Qui es queda a casa és perque vol, perque si t'agrada la música tens concerts, si t'agrada el cinema tens cinema a la fresca i si t'agrada anar a museus doncs molts obren fins més tard, en fi, que si vols cultura la tens i a totes hores! I ja no comento fer esports al aire lliure, platja, piscina,etc que de sobres sap tothom...

A lo que anava, que me voy por las ramas!, al juliol vam tenir el cinema a la fresca al Castell de Montjuich, 3 dies a la setmana pelis + curmetratge + concert al camp de tir del castell. Podies llogar gandulas o et portaves la teva... Primer feien el concert i tots a fer picnic: amanides d'estiu, gazpacho, aperitius, cervesetas, ampolles de vi, cava ... Hi havia gent que s'ho currava molt i estaven com a casa, nosaltres aquest any també ens ho vam currar i vam menjar com reis!
Després curtmetratge i finalment la pel.licula.

Llàstima que s'hagi acabat, ha passat volant... però bueno ara tenim el cicle de Gandulas al CCCB que aquest any fan un cicle de cinema amb música, ja que a dins està la exposició del Segle del Jazz. Si no marxeu de vacances mireu la programació perque està molt bé... Dimarts vam veure: Honkytonk Man
Clint Eastwood, 1982, 118', VOSE
Honkytonk Man és un film gairebé autobiogràfic sobre la passió per la música, la transmissió i el llegat. Red (Eastwood), un cantant de country malalt, emprèn un viatge amb el seu nebot Whit, interpretat pel fill del director. Carreteres, locals nocturns (els honky tonks), crepuscles, nombroses trobades i descobriments puntuen musicalment l'emotiu viatge iniciàtic de Whit.

Em pregunto perque no l'havia vist abans... amb lo que m'agrada el Clint i el blues... ja tinc ganes de tornar a veure-la...