miércoles, agosto 05, 2009

Juliol passat Agost present


El estiu corre corre... passa molt ràpid i s'ha d'aprofitar...juliol ja ha passat i ens ha deixat el Festival del Grec i el B-estival al Poble Espanyol...del primer vaig anar a veure: Sing The Truth: La Música de Nina Simone, Angelique Kidjo, Dianne Reeves, Simone & Lizz Wright & The Original Nina Simone Band Al Schackman Quintet (gràcies Edu!) Les 4 van estar esplèndides, no sabria dir quina millor però potser una de les que va destacar més va ser la Dianee Reeves i després la Lizz Wright. No coneixia cap d'elles dos i ara ja en sóc fan, porto una setmana escoltant la Lizz, té una veu encisadora, relaxada,... em recorda a la Sade...

Del segon festival vaig anar a veure els Calle 13 i Orishas, bueno jo anava a veure Orishas però al final va semblar que vaig anar a veure els altres, ja que la qualitat dels músics que portaven era impresionant, i clar els Orishas no en porten, ténen un dj i sols un percusionista, i si hi ha música en directe que es tregui tot lo altre. No sóc fan del reggaeton però tampoc diria que és sols això... és una combinació de música llatina, reggae, latinjazz de fons, salsa,... I a sobre ens van regalar després de 3 bisos una coreografia del Thriller de Michael Jackson pels cantants i part dels músics. Els Orishas a part de no fer diferent aquell concert semblava que recitessin de memòria, sense improvisar, no van fer cap bis, ni un! Es va acabar, van obrir els llums i ja està, a fotre el camp ràpid perque recollien. Molts pensavem que tocarien junts una cançó però res. Amb Calle 13 hi va pujar la Mala Rodriguez, que bueno el directe ja se sap que no és lo seu...

Una gran pega del festival, el so, va ser a estones una mica desastrós, sobretot ho van acusar els Calle 13.

2 comentarios:

simplexia dijo...

mmm... de tots tan sols m'hagués agradat veure a l'Angelique Kidjo!

myr dijo...

la Angelique va estar genial! hi va donar el punt africà! i ballava la tia...com va molar...
la més fluixa comparada amb les altres, i no estic dient que no sigui bona, va ser la Simone, la filla de la Nina, però és que la Diane té una veu tant potent, espatarrant...