jueves, abril 28, 2011

Empiezan la racha de festivales...

Como cada año por estas fechas somos bombardeados por multitud de noticias de festivales, cada año salen nuevos, creo que somos el país con más festivales por metro cuadrado, si es que montan 2 conciertos en tu pueblo y ya le llaman Festival... Aunque bien pocos son originales, la mayoría son más de lo mismo y se repiten en estilo musical y en grupos, así que visto uno vistos todos... Pero entre todo este follón festivalero por lo menos alguno se mantiene al margen y este es el Cruilla, ya que reune en un par de días una buena variedad de estilos. Y este año se sale! por lo menos en cuanto a SKA, poder ver a los grandes MADNESS y TOKYO PARADISE ORCHESTRA en un sólo fin de semana es razón suficiente para no perdérselo!!!!!!



Per fi veure als Tokyo!!! que al final l'any passat me'ls vaig perdre i les critiques del concert diuen que van ser molt grans...



Encara queden noms per sortir al festival però de moment ja hi ha confirmats: Alborosie & the Sheng Yeng Clan,  Public Enemy, Jack Johnson, Calle 13, Iron & Wine, Fat Freddy’s Drop, The Heavy, Jack Johnson, Los Tiki Phantoms... Tela marinera!!! Els que estigueu pensant en anar-hi compreu ja l'abonament que fan descompte ara!





I per fi també em treuré la espina clavada i veuré The Heavy, que van venir l'any passat al Marula i tampoc vaig poder anar-hi...






De moment han posat la programació per dies a la web, el follón serà després quan pengin els horaris, espero que no es solapin 2 concerts a la vegada, els Madness i els Tokyo toquen el mateix dia...

5 comentarios:

Magic Pop dijo...

Totalment d’acord amb el teu comentari sobre els festivals d’estiu, molts dels quals esdevenen supermercats de les multinacionals per treure rendiment als seus envasats al vuit. Entre el públic que no superarà mai el trauma de no vaig poder estar a Woodstock, perquè no havien nascut esclar, i els que van a emborratxar-se i fumar porros a mansalva, es difícil coincidir amb algú que va per gaudir de la música sense tantes aspiracions extramusicals. L’oferta acaba sent exagerada, solapant-se els grups i amb actuacions curtes, molt curtes. Tot i això, cabòries meues sense més transcendència, aquest festival que ens recomanes té bona pinta i ara et semblaré una mica fora de lloc però calen els Madness un altre cop?. Una reflexió que moltes vegades em faig: ¿calen tots aquests grups dels vuitanta una vegada més i com a molt amb cançons que reprodueixen una i altra vegada els mateixos patrons?. Bé és una pregunta, no una crítica, em sembla perfecte que segueixin tocant i molt respectable però a mi personalment m’avorreix tornar a sentir els seus èxits de sempre. Ara bé, aquests Heavy que afegeixes em semblen força originals i els Tokyo una tempesta de sensacions molt recomanable. Si vas, ja ens ho contaràs que del teu bon criteri sempre s’aprèn molt.

myr dijo...

També estic totalment d'acord amb tu, no calen, fa anys que no fan res de bò, el cd que van treure fa un parell d'anys no és res de l'altre món comparat amb el que van fer als 80, però com bé dius, als 80 jo encara jugava a ninas i no em portàven de concerts...;) tant de bò m'hi haguessin portat! Sols els he vist un cop, fa 2 al Sonar (encara no entenc com és que tocàven en un festival de música avançada...¿¿??) i m'ho vaig passar teta! així que tornaré a fer un remember d'un dels millors grups de la època daurada del ska. Sort que si vaig veure llavors els The Specials, Lauren Aitken, Mad Maners...
Gràcies Alex pels teus súper comentaris! Que em comenti una persona amb tant de coneixement m'afalaga! Salut!

© all photos by Nuria Rius dijo...

apa... estaras contenta eh!!
T'enrecordes a Tarrega amb els Bad Manners??
(ahahha! sempre cambiant els noms tu..) que son del meu barri collons! un respecte!

;)

myr dijo...

Ahhh i tant que m'enrecordo! quin festivalón!!! Bad Maners, Selecter, La Thorpe Brass, Skarface...
Però no era Tarrega era Balaguer!!!!! ahhh!!! això de canviar els noms ve de família! no sóc la única! jajaja
P.D. com canvia de mad a bad.... Si els veus saluda'ls de part meva i els dius que dintre de poc aniré a fer el té amb ells, que preparin la millor vaixella anglesa... ;))

© all photos by Nuria Rius dijo...

ahahhhaa! es veritat!!
Encara m'enrecodo del pa que va comprar el David!
I els 'veins' a qui 'algu' els hi va robar la bandera...
ahahhaha! quin festival!

Ok, em sembla que avui els veure i els hi dic
;)

YUPI!!! quines ganes que vinguis!!